Waar vind ik mijn bestelling?
Als u inlogt en naar "Mijn account" gaat, vindt u uw bestelling in het linkermenu van de pagina die verschijnt.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?
Eerst moet u inloggen. Ga vervolgens naar "Mijn account". Een pagina met al uw persoonlijke gegevens en bestellingen wordt geladen. Klik in het linkermenu op "Bestellingen". Hier ziet u de status van al uw bestellingen (geannuleerd, in behandeling, etc.). Nadat wij de bestelling hebben overgedragen aan PostNL, is de status in handen van PostNL en heeft u de track-en-trace code nodig.
Waar kan ik mijn opgeslagen projecten vinden?
Ga naar "Fotoafdruk selecteren", kies een nieuw artikel en klik op de knop "Volgende". Vervolgens verschijnt een nieuwe pagina. Klik op "Laad ontwerp" en een venster opent met uw opgeslagen projecten. Hier kunt u een project bewerken of omzetten in een bestelling.
Hoe wordt het MagFrame en/of de fotoprint verzonden?
Het MagFrame(-less) en/of de fotoprint wordt zorgvuldig verpakt en verzonden via PostNL. Door het formaat is dit meestal geen brievenbuspakje, maar een normaal pakket. Bij alleen een fotoprint hangt het af van of het in een koker of een brievenbuspakje wordt verzonden.
Kan ik de fotoafdrukbestelling wijzigen of annuleren?
Dit hangt ervan af of de bestelling al is afgedrukt. Normaal duurt het een werkdag om de fotoafdruk te maken. Als u snel reageert na het plaatsen van de bestelling, kunnen wij deze annuleren. Bent u te laat, dan is annuleren en terugbetaling niet meer mogelijk. Geef ons meteen het bestelnummer door voor een snelle annulering.
Ik heb al een MagFrame-less. Hoe kan ik een nieuwe fotoafdruk bestellen?
Meet uw MagFrame of MagFrame-less op en ga naar "Foto printen". Selecteer uw product, de maat en de gewenste oriëntatie (staand of liggend). Klik vervolgens op "Volgende" en upload een nieuwe afbeelding of gebruik een opgeslagen afbeelding.
Heeft u een gebruikershandleiding?
Op dit moment hebben wij geen gebruikershandleiding, maar we zijn hieraan bezig en willen dit klaar hebben voordat we live gaan.
Ik heb een cadeaubon ontvangen, hoe kan ik deze verzilveren?
Log in op MagFrame.nl of maak een account aan. Ga naar "Geschenken & Vouchers" en voer de 8 cijfers of letters van uw bon in. U kunt ook naar "Cadeaubonnen" in "Mijn account" gaan om het saldo te bekijken.
Wat is het verschil tussen een MagFrame-less en een MagFrame?
MagFrame-less: Dit is een randloze lijst met een ijzerfolie waarop u met magneetfolie een print kunt bevestigen.
MagFrame: Dit is een lijst met randen en een magnetische binnenkant. U kunt er een print op ferrofolie op bevestigen en deze gemakkelijk wisselen.

Het systeem accepteert mijn foto niet. Wat kan het probleem zijn?
Mogelijke oorzaken:
De resolutie van de afbeelding is te laag voor het gekozen formaat.
Het formaat van de afbeelding wordt niet ondersteund (alleen JPEG, PNG en PDF zijn toegestaan).
De afbeelding is te groot in MB’s.